onsdag

ATT VARA HEMMA EN STUND IGEN.


 Nu har vi landat hemma igen. För en stund. 
Vi är inne på tredje semesterveckan nu och jag njuter varje dag vi får tillsammans, jag och min lilla familj.
Nu är det bara vanlig vardagslunk som gäller och lite jobb med huset innan vi packar bilen och åker på semester igen. På söndag sticker vi och det ska bli så himla skönt. Jag längtar så jag nästan dööör litegrann. Vi ska till Västkusten.




Det här vädret blir man ju inte klok på. Trodde dom sa det skulle bli fint den här veckan men dom helgarderar ju hela tiden. Det stämmer ju aldrig och när lillebror äntligen somnat och man slänger sig ner på terrassen för att få lite brunfärg på vinterblek hud så blir det så klart mulet.
Så idag struntade vi i vädret och åkte på shopping Lillebror och jag. 







 Massa fina höstnyheter från Søstrene Grene som fick följa med mig hem idag.
Fina träbestick.
Tre vita skålar.
Två vita krukor med lock.
Ljuslyktan med trollslända kommer från Kremmerhuset.




Kunde inte låta bli. Dom här fick också följa med hem. Hem till fina Lillebror.
Byxor från h&mBody från lindexPyjamas Lilleba.
Själv hittade jag fina klänningen till mammas 60 årsdag men den får ni se en annan gång. 

Nu ska jag krypa ner under täcket och önska mig en ny varm sommardag.
God natt.

KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar