fredag

TRÄDGÅR`N.


 God kväll.

Nu ser det ut så här.
Fortfarande kaos men det går framåt. Det blir så fint när det blir klart. Min duktiga karl och pappa har hållit på hela dan. Först i regn och så i sol och jag springer med vattenflaskor och kokar kaffe med Lillebror på magen och Storebror ligger i skuggan och flåsar. 
Imorgon åker bästa pappsen hem. Synd tycker jag men vi har fått några dagar tillsammans och Lillebror har skrattat och varit så där glad som han alltid är. Vårat charmtroll.












Nu sitter gubbarna bänkade framför tv n med gott i glaset och det har dom förtjänat tycker jag. Storebror ligger och värmer pappas fötter och mor sitter i köket med levande ljus och myser med en tekopp. Imorgon är det bara en dag kvar. En dag tills vi packar bilen till Västkusten. 
Och jag lääääängtar......


Ha en fin fin lördagskväll.


KRAM

2 kommentarer:

  1. Dom där pappor är ovärderlig att ha! Önskar er en underbar semester!kram Sara m fam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja eller hur! Det vet ju du allt om också :)
      Ser fram mot att se hur långt ni kommit på huset när jag kommer hem :)
      Kram på er....

      Radera