söndag

SÖNDAGSBILDEN.




Hej.

Vilken lördag vi hade igår.
Det blev picknick inne på golvet istället för ute i regnet. Inte så konstigt va?
Men det var urmysigt ändå. Tack bästa vännerna för en trevlig familjedag.











Och kvällen fortsatte lika bra. 

Lillebror var en ängel. Åt sin gröt och fick pyjamas på, sen lite barnprogram och han var klar för sängen. Och vi kom iväg på fest. Jag klarade tillochmed att hålla mig hela kvällen, skickade inte ett enda sms och frågade hur det gick. Men jag hade mobilen på mig hela kvällen, sån utifall ni vet. 


Idag.
Idag har det varit otroligt varmt. Lillebror och jag har myst i våran daybed ute. Vi har inte gjort något förnuftigt på hela dagen. Det kan vara skönt ibland det också. 
Nu väntar en lång skön dusch så man känner sig lite fräch igen.


Fin söndagkväll.



KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar