tisdag

SKABB SNYGGT.



Hej.



Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla min stil här hemma, men det är inte chabby chic. Jag har så svårt för det ordet, för mig blir det skabb snyggt.  Hos mig är det en god blandning av gammalt och nytt, svart och vitt och nyanser av grått, brunt och blått. Jag älskar att fynda på loppisar, jag kan gå i timmar och snoka runt bland hyllor bara för att hitta det bästa som får följa med hem och hitta sin plats @casa Müller. Jag har en stor vit vägghylla i vardagsrummet som jag inte riktigt fått till som jag vill, men nu tror jag faktiskt att alla vackra saker börjar hitta sin plats. Så här ser det ut just nu.


Sturehofkrukor/hjort Mrs.Hardy/gamla kakformar som ljusstake
Askar Søstrene Grene/ lykthus Bohus/ stora fågelholkar  Verket interiør


Sturehofkruka
fågelholk och ljusstake Kremmerhuset


 Den vackra hjorten har nu fått sin plats i hyllan, hemklickad från Mrs. Hardy. Har du inte varit in på hennes blogg än så är det dags nu. Hon har så många fina idèer och en fantastisk blogg. Dessutom har hon just blivit mamma till en helt fantastiskt söt liten kille. Grattis Manuela och familjen Hardy.




Ikväll har Lillebror svårt för att somna. Jag springer benen av mig fram och tillbaks mellan sovrummet och soffan mens jag försöker smaka på mitt nya the medans det fortfarnade är varmt. Ljusen är tända och det är höstmys här inne och det har äntligen slutat regna.

Finaste kvällen till dig.


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar