söndag

SÖNDAGSBILDEN.




Jag älskar svart & vitt.




 Och jag älskar Lillebror i svart & vitt. 
Lägger ni märke till ögonen? Dom är det vackraste jag vet. Stora och blå och så fina att man kan drunkna i dom. Det gör jag varje dag. Alla mammor säger väl att sitt barn är det vackraste som finns men min underbara Lillebror är iallafall det finaste som jag har på denna jord. Han är så himlans fin och vacker och det bästa av allt är att det är jag som har gjort honom.





 Den stora förkylningen sitter fortfarande kvar i huset här. Nu måste den ju ge sig snart. Är så himlans trött på snor nu men stackars Lillebror han kämpar på. 
Nu är vi hemma igen efter en långhelg hos Bestemor, det har nästan varit som en semesterhelg. Nu väntar vardagen igen, men först ska jag ha en riktigt skön söndagskväll och mens jag väntar hem gubben ska jag hasa runt i ulltofflor och mysbyxor med Lillebror på armen och när han somnat för natten ska jag krypa upp i soffan med en stor rykande varm kopp te och se sista delen av Varg Veum på tv2.


Tack för att du tittar in och trevlig söndag till dig.


KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar