lördag

IN LOVE WITH.



Babyhjärtat är sju månader idag.


Hjälp vad fort det går. Lillebror är redan sju månader och det firas på hytta med strålande solsken från klarblå himmel. Han är världens gladaste lilla kille och han är bara min. Okej då lite pappas kille också och bestemor och mormor och moster och onkel och ja ni fattar.




Jag har städat idag och tagit fram mina magiska interiør fingrar. Och fint blev det tycker jag iallafall. Jag fick till och med lite skryt att det var så himlans fint att dom frågade om vi haft en interiørstylist innan visningen. Den kan jag leva länge på.




Det är lördagkväll, på alla sätt, och jag är redo för en ny dag som väntar.
Vännerna har gått hem till sig och mig hittar ni i soffan. Det är så det ska vara. Trevligt besök men vemodigt så klart. Är det inte alltid det? Avsked.

Tack för att du tittar in.



KRAM




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar