tisdag

PÅ NÅT SÄTT.



Om ni bara visste.


Vad mycket fint jag har sett idag.
På nått sätt kan jag aldrig låta bli, det går liksom inte. Att åka till Bærums Verk och åka hem utan nånting. Det går bara inte. Och idag har jag fått min dos av höstinspirerande interiör. Säger bara wow! Har du ännu inte varit på Handelsstedet Bærums Verk så är det nu du ska ta en tur. Att som interiör tokig komma ner i källaren till Verket interiør och inte gå amok, går det? Det är så himlans mycket fint där. Så det blev allt lite godsaker som fick följa med hem idag också och dom visar jag när dom fått sin fina plats.







Har ni sett dom små kuddarna från ByNord? Vill ha till Lillebrors nya rum.







 Men nu.
Skönaste hemmakvällen väntar efter en fantastisk dag bland vänner och arbetskamrater.

See you.



KRAM








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar