söndag

SÖNDAGAR, ALLTSÅ.



Det är bra dagar det.


Och idag har det varit en bra söndag och inte vilken söndag som helst ska ni veta utan vi har haft B R U K T S Ö N D A G här hemma. Har haft vänner på besök och vi har bytt eller sålt våran garderob, ja ja inte hela men ni fattar. Låter det konstigt? Nämen så här har vi gjort - alla rensar i sin garderob och tar med det dom inte vill ha eller har tröttnat på och så byter vi eller säljer. Vad sägs om det? Tänkte väl det.






I helgen har det hänt saker här ute må ni tro men det ska jag visa er en annan dag. Jag är så himlans glad i min rå duktiga man jag har i hus. Finns ingen bättre alltså.

Men iallafall.

Nu är det söndagkväll och jag ska krypa upp i soffan med en skål full av ostkrokar och se färdigt filmen jag började på igår. Känner kroppen är sliten efter en hektisk vecka så nu ska vi sluta ha bråttom jag och Lillebror och bara ha mysdag imorgon. Det tycker jag vi förtjänar.



KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar