måndag

VECKANS BÄSTA.



God morgon.


Då var det måndag igen och ny vecka och vilken fantastisk helg det har varit. Förutom vädret då, vilket ruskväder. Det bästa av allt är väl att Lillebror äntligen är frisk igen och att jag har fått tillbaka mitt lilla charmtroll. 





Lördagkvällen hade jag helt för mig själv tillsammans med världens bästa kollegor inne i storstaden. Först var det minnsan lite standUp och så en god middag efter det med massa skratt, vin i glaset och fniss hela kvällen.  

Kan det få bli bättre.





Nu väntar en ny vecka med massa roliga aktiviteter och det känner jag att vi behöver efter en innesittarvecka. Vi har babysimning, babysång och mammaträff på schemat och idag bär det av till det stora varuhuset med vänner. Och så ska det hinnas med att målas lite väggar här hemma också, men är det nåt jag har nu så är det energi och den ska minnsan användas.

Jag är tillbaks igen.



KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar