måndag

MÅNDAGSDETALJER.



Jag har absolut ingen brist på sysselsättning.


Helgen har varit fantastisk på alla sätt och vis. Lillebror har haft kvalitetstid med mormor som kom i torsdags men som tyvärr åkte hem idag. Det att mormor kom precis den här helgen klaffade ju bara perfekt eftersom jag har haft stand på en julmarknad och hur kul var inte det. Jag har träffat massor av trevliga människor och skapat nya kontakter som jag gärna vill träffa igen och Lillebror har ju bara haft det bäst med mormor medans far i huset har jobbat på nere i källaren. 






Jag hade övertalat mig själv om att låta bli att städa idag men ni fattar väl vad jag gjort idag. S T Ä D A T. Jag tänkte som så att jag passar på att komma ikapp lite efter helgen och himlans vad skönt det är med nystädat hus just love it! Bordet ni ser på bilden har jag fått av min moster. Jag har behållt det som det är men nu funderar jag på om det ska få färg på sig. Vad tycker ni? 
Behålla som det är?
Måla hela svart?
Måla allt svart utom lådan och bordsskivan?





Ja så här blev det efter att ha fått allt på plats i min lilla stand. Jag fick plats till alla småprytlar men dom större möblerna var tyvärr för stora och fick stanna hemma. Tror nog inte det här blir sista gången jag drar ut på turnè, säljaren kom fram efter ett år i dvala och det pirrade så där gott i magen efter en perfekt arbetsdag.






Nu tror jag minsan att det blir en minifredag hos oss. Häller upp en skål med nå gott i och kryper upp i armkroken och så glor vi lite tv. Fin måndagskväll till alla.



KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar