måndag

SÅDÄRJA.



Då var det måndag igen.


Den här veckan börjar jag. Nu kan jag inte vänta längre. Å vad det kliar i fingrarna att bära upp lådan med allt som bara ligger och väntar på att få sin plats i det nya hemmet. Det är ju extra spännande i år eftersom vi inte firat någon jul än i vårat nya hus.

Har ni börjat pynta än?




Dagarna går i raketfart som typ alla dagar gör. Jag förbereder mig till nästa julmarknad och flänger hit och dit. Jag har så himlans svårt för att säga nej, jag vill ju vara ned på allt. det är ju så otroligt massa spännande och roliga saker som dyker upp hela tiden. Så med ljus tända precis överallt springer jag runt här hemma lite luddig i huvudet och vet att nästa vecka då kanske det blir lite lugnare.


Önskar alla mammor och tjejer en skön start på veckan.



KRAM










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar