söndag

CRISPY CHRISTMAS.



God Morgon sista söndagen i advent.


Visst är det kallt, vackert och krispigt nu? Helt fantastiskt vitt och fint och jag älskar det.
Nu är det Jul i hela kroppen liksom för imorgon brakar det lös. Då är det julafton men först så tar vi dan före dan. Vad ska ni göra för spännande idag? Jag och Lillebror har varit uppe tidigt idag men nu tar han en liten vil igen och jag kan sitta här bland mina stearinljus och titta in i öppna spisen med en stor kopp the.
 Livet är bra härligt ibland.






Galet mycket har det varit att göra men nu kan man börja varva ner och njuta av ledigheten vi har tillsammans. Ikväll kan man äntligen sluta fixa och dona och sätta sig ner och njuta av den där skinkmackan som man väntat så länge på. 

Och nu vill jag önska alla er som tittar in här en riktigt skön jul och tänk på att Vackert är egentligen allt som ses med kärlekens ögon så sluta stressa nu det blir jul ändå.


Kram på er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar