lördag

NU PÅ KVÄLLEN.



Att sikta på en bra kväll.


Nu gör jag sista rycket innan jag ska slänga mig i soffan och softa framför en film för det är jag värd nu efter att ha tillbringat nästan hela dagen i köket för det är ju det man gör när man ska bjuda vännerna på svenskt julbord. Ja jag vet nu tänker ni va?! julbord nu det slutade vi äta för flera dagar sen! Men här vet ni så har vi bara ätit norsk julmat tills idag när det äntligen blev min tur att njuta av köttbullarna, prinskorven, jansson, sill&potatis och inte minst julmusten.




Men nu så får det vara slut på julen. Imorn åker det juliga ner i kartongerna igen och kvar blir den vita vintern för den ska få stanna en stund till tillsammans med lite nya möbler som är på ingående. Dom måste bara torka först.

Men nu, 
så är allting med resår i midjan högt uppskattat i detta hus och godisskålen är fylld med det bästa och vi snurrar svensk krim.


KRAM på er.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar