torsdag

WINTER LOVE.



Jul med Ylva Skarp.


Mina grenar har en fast plats i mitt hjärta och nu i vinter har julen i grenarna fått sällskap av Ylva Skarps poesiträd. Vacker poesi slåss om platsen med naturlig julgranspynt. Älskar när det smälter in och nästan är osynligt men du vet att det finns där. Plåttunnan som grenarna står i förälskade jag mig i för många år sen och är köpt på Norrgården Inredning & Design.








Jag blir alltid stressad när vi väntar gäster men tro det eller ej men i år är jag faktiskt lugn och sansad och tar det helt med ro och vad kan jag säga mer än att jag älskar det. 

Imorgon är sista dagen med skynda skynda. Det allra sista ska handlas in, lite blommor, mat och annat man bara måste ha just nu och så är det Julledigt med hela familjen och det ska bli så himla skönt att vi kan njuta av lata dagar alla fyra och bara göra precis vad vi vill. Det är vad jag kallar tillsammanstid om vi säger så.

Kram på er.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar