måndag

L O V E you to the moon & back.





Thank you  A L L.



Tack alla snälla för att ni haft tålamod och väntat. Det var ju så att datorn bara dog en dag och jag kan inte fatta hur låst man blir utan. Jag har fortfarande inte köpt nån ny men har hittat ett sätt att nå ut till er iallafall en gång ibland tills jag hittar den rätta nya datorn som jag vill ha.




Nu börjar jag på riktigt att längta efter våren. Sist jag och Lillebror var ute på promenad så var det blå himmel och solen strålade över oss och det snövita landskapet vi har runt oss här på landet. Dom dagarna är bara underbara och man känner våren så smått krypa fram.





Det känns som jag har fredag hela veckan nu när jag jobbar, veckorna går bara så himlans fort och är över innan jag hinner tänka tanken om vad vi skal ha till middag på fredag. Dagarna fylls med alla måsten och allt det roliga man vill hinna med och ni känner ju mig - att säga nej det exsisterar ju inte!

Tankarna snurrar mest i att planera 1 årsdag och hinna göra alla idèer om till verklighet. Tänk att det snart har gått ett helt år sen våran Lillebror kom till.
Vänta och se! Det kommer bli hur bra som helst.

Thanx for visiting!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar