måndag

Att ha en tidig måndag.

 
Jag är trött idag.
 
Jodå. Jag blir det jag också. Ibland.
 Ibland blir det en tvärnit och jag sitter tung och försöker lyssna på vad kroppen vill och idag är en sån dag. Det har varit en hektisk helg och jag behöver verkligen sova i kapp. I natt kanske.
 
Helgen startade med 1års kalas och dom är det många av nu må du tro, men det är ju så vansinningt trevligt att det gör ju ingenting. Lillebror får leka med sina vänner och mamma får prata av sig och mumsa läckerheter som man inte kan motstå innan det är dags att säga hejdå.
 


 
Helgen fortsatte med stand på bakgårdsmarknad hos Grønne Hjerter. Hur trevligt som helst om jag får säga så med fantastiskt väder och super sköna människor runt mig hela dagen. Jag bara älskar att vara torgkärring. Och mens mamma sprang runt och sa, hej kan jag hjälpa, så myste Lillebror hemma med farmor.
 
 
 



  Nyfiken på vad Grønne hjerter är? Gå in här och ta en titt. Det är som att komma in i en gammal godisaffär och du vet inte vad du ska välja.
 
Nu önskar jag mig en ny helg och att den bara var min och obokad.
Men det får väl vänta.
 
 Trevlig måndagskväll då.
 
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar