söndag

Ä N T L I G E N.

 
 

Jomenvisst.

 
Äntligen så fick vi en liten smakbit av sommarvärmen så vad passar väl bättre då än att prova sommaroutfiten, men bara inomhus alltså. Lillebror tyckte det var helt ok med shorts och ny sweatjacka och han som egentligen hatar att klä på och av sig.
 
 


 Mitt på blanka dan idag så föll jag pladask ute på gården och ja man kan ju inte annat än skratta men helsikes vad ont i kroppen jag har och för att inte tala om blåmärkena jag har på lår och armbågar. Ja, ni kan ju fråga vad jag har pysslat med och ja jag ska gärna svara - kan väl inte säga att jag är bästis med hundkräket idag. Precis. Ni fattar.
 
Det känns att att man lever. Den saken är klar.
 
Nu, lite söndagsmys innan vi går igång med en ny vecka.
 
 
 
Kram
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar