söndag

Helgfrukost borde man ha varje dag.

 
 

Tänk att veckan är slut nu igen.

 
Och imorn väntar en ny vecka och inte vilken vecka som helst men då kommer mamma och hennes hjärta och vi ska få det så himlans trevligt och vi ska mysa i flera dagar och när helgen är över så är Lillebror bortskämd av mormorkärlek och mamma av ledig tid att vardagen kommer som en chock igen. Den saken är säker. Men det gör inget för trevligt ska vi ha.
 
Den här veckan har vi igen hunnit med en hel del. Produktionen till markanden fortsätter och nu har vi gjutit våran första bänk i betong och jag är så himlans nyfiken på hur den blir och om den blir lika fin som jag hoppas på.




 
Elins Anneks ligger i Nannestad och där har så klart jag varit och hälsat på.  Jag träffade Elin första gången när vi båda var på betongkurs och jag märkte snabbt att vi hade mycket gemensamt och så är hon ju en helt fantastisk härlig männinska. Kika in HÄR eller HÄR så ser du mer vad Elin pysslar med.
 


 

 Nu är det dags att väcka Lillebror och börja med middagen.
Vi ses väl snart igen?
 
 
KRAM
 
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar