onsdag

Att ha haft vansinnigt trevligt.

 
 

Aalborg från mitt håll.

 
Vi har haft fredag hela helgen och det har varit underbart med riktigt fint sommarväder, god mat och mys med familjen. Här ser ni Aalborg från mitt håll.
 
 


 
Nyförälskelsen.

 Jag tror inte det går att beskriva hur förälskad man kan vara i sitt eget barn. Kan man förklara den kärleken? Jag tror inte det. Vi har haft en fantastisk helg men den slutade med kaos, men allt går ju att lösa så det jobbar vi med nu.

Till helgen blir det marknad igen på hemmaplan och det ska bli riktigt spännande!
Vill du veta vad jag har med så kika in HÄR.


KRAM




 






1 kommentar:

  1. Mitt nydelige svigerland :) :)
    Og jo, jeg skjønner veldig godt hva du mener med den forelskelsen. En fantastisk følelse <3
    Blir spennende til helgen. Håper vi står ved siden av hverandre.
    Klem!

    SvaraRadera