torsdag

Att göra nånting med pojkarna i mitt liv.

 
 
Imorgon åker vi.
 
 
Det är helg och tid för att vara tillsammans. Imorgon åker vi till snötäckta toppar och underbar utsikt. Vi ska på hytta där vi ska vakna till strålande sol och luffa runt i tofflor och långkalsoner. Vi ska äta smarrig frukost och se på S som kör med sina bilar i fönsterkarmen. Och på kvällen ska vi ha hemmadejt, kärleken och jag. Hemmadejter är liksom den bästa sorten just nu. Då kan vi duka fram allt det goda och sitta i soffan och se på flammorna som sprider den där härliga värmen och lyssna på det där avslappnande ljudet från veden som sakta brinner upp. Det är den bästa lediga helgen man kan få.
 
 



Foto: Lena Visconti

Foto: Kenneth Ström

Foto: Kenneth Ström



Så.
 Nu tar jag med mig pojkarna i mitt liv och myser lite.
Som jag har längtat efter den här helgen.
 
Mysig helg till er alla.
 
Kram.
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar