torsdag

ATT BLI SALIG.



Hej vänner.


Idag har jag njutit i två timmar. Njutit hos underbara Tahia på PåHåret Verket. Var första gången jag var hos henne idag men blir så absolut inte den sista. Blev lite ny färg och klipp. Hur skönt är det inte att vara nyklippt. Nu har ju inte direkt jag det där långa håret som man kan slänga med men förstår ni känslan? Man vill liksom slänga på huvudet och känna håret fladdra. 







Med mig idag var bästa svärmor, ever. Vem kan passa Lillebror bättre än henne liksom?
Jag kunde höra dom på lång avstånd, hur Lillebror skrattde så han nästan kiknade av skratt när bestemor skojade med han. Det värmer ett mammahjärta att höra sin skatt ha det så bra. Det är då man kan njuta extra mycket av den där mammatiden som man så sällan har för sig själv.





Bestemor är ju bra på alla sätt och vis. Bara kolla vad vi fick med oss hem idag. 
Tack snälla svärmor för allt fint du stickar till Lillebror. Nu är kalla höstdagar räddade med nya ullkläder.
Är hon inte duktig?


Ha en fin fin kväll.



KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar