måndag

IDAG HAR VI HÄNGT PÅ DET STORA VARUHUSET.




God kväll vackra vänner.


Idag har jag och Lillebror varit på det stora varuhuset. Det har ju kommit in så mycket nytt som vi var tvungna att kolla in. Blev ju så klart lite grejer som fick följa med hem och det första Mr.Heltenkeltendalkulla säger när han kommer in i bilen är  har du handlet nåååå igen. Typiskt mannfolk.

Så ikväll ska nya ikea katalogen läsas från pärm till pärm. 
Och skruva ihop lite grejer så klart.







I lördags kom det äntligen paket i posten. Å vad jag har väntat på mitt fina ramband.
Lite Kalabalik heter det och jag beställde det från Creative Lounge.
 Dom har så mycket fint.





Jag ramlade över en Blogg häromdan. MrsHardy heter den. Absolut värt att ta en titt.
Jag lusläste hela bloggen på en och samma kväll. 
Hon har så många bra ideèr.





Nu ska jag gå ut och hjälpa Mr.Heltenkeltendalkulla att stapla ved.
Jättekul eller hur?!


Ha det så bra så länge.



KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar