söndag

FAVORITMOSTER.



Vi har haft en super skön söndag. Har ni? Berätta.

Vi har varit hos favorit moster idag. Innesittar dag idag också. Kan inte fatta att det måste regna varje dag. Nu vill jag ha en fin färgsprakande höst så man kan gå långa promenader och dra in alla lukter och se hur träden ändrar färg. Mosters favorit, Mauro lagade underbar mat åt oss idag. Vi fick lamm och det är ju så himla gott. Det bara vattnas i munnen när man känner doften. Dom har flyttat också och fint var det. Lummigt så där som det är när man bor nära skogen.



 Om två veckor ska Lillebror döpas och min snälla syster ska hjälpa mig att baka. Hon bakar så himla gott. Så idag har vi suttit och bläddrat i Leilas bok. Ja det vattnas i munnen när man kollar i den och vi hittade några godsaker som det ska bjudas på. Jag längtar redan.

Nu ska jag gå och göra Lillebror sällskap i sovrummet. 
Ja.
Jag vet att det är tidigt men jag har några timmar att ta igen.


Så god natt då.


KRAM











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar