söndag

SÖNDAGSBILDEN.



God morgon lilla söndag.

Ja.

Nu har vi landat hemma hos Lillebrors morfar och vilken natt det blev.
 Tror Lillebror varit vaken typ varannan timme i natt och inte kunde han somna om utan pupp heller. Men det brukar vara så där på nya platser innan han fattar att nu är det här vi ska sova. Lillebror sover i min gamla spjälsäng som jag hade som liten. Nostalgi. Räknar med det går bättre i natt. 




Jag har konstaterat att jag är för svag.
Ju tyngre Lillebror blir desto tydligare blir det. Behöver verkligen träna upp mig om jag ska orka släpa runt på honom utan att få ryggskott. 


Idag ska vi ta turen hem till min Lillasyster. Lite lunch och catchUp prat. Längtar.

Hoppas ni får en fin fin söndag vad ni än hittar på.
Det ska allafall vi ha.


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar