måndag

HANDMADE.



Undrar varför.


Undrar om det har nånting att göra med att jag blivit mamma, men har fått sånt sug på att göra grejer. Nu har jag börjat virka och det är hur kul som helst, jag kan liksom inte sluta. Det är Lillebror som ska få en matta till sitt nya rum. Min söta mormor hjälpte mig igång och nu börjar den verkligen ta form. Vi får se hur stor den blir. Färgen på bilden blev inte riktigt som den ser ut i verkligheten men ni ska få se när den blir klar och har fått sin plats i Lillebrors rum.





I kväll sitter jag och lyssnar på psalmer. Ja, ni läste riktigt. Det börjar närma sig dop för våran Lillebror och vi ska träffa prästen imorgon. Har hittat några psalmer som jag tror ska passa bra och så har jag hittat några fina sånger som jag sitter och väljer mellan. Jag vill ju att det ska bli så bra som möjligt medans Mr. Heltenkeltendalkulla säger spelar det nån roll, ta nåt bara.


Thank you for visiting.


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar