söndag

VAD VECKORNA GÅR FORT.



Vad fort det går.


En vecka har redan gått, men vi har fortfarande en vecka kvar innan det bär av hem igen.
I helgen har vi hängt hos mormor. Vi har gått promenad, varit på loppis, ätit gott, pratat i kapp, skrattat och bara haft det hur mysigt som helst.

Sån superskön helg vi har haft.






I kväll har vi varit hos syrran på homeparty. Det var längesen man var på nåt sånt månitro. Men hur kul var inte det. Zelected by house hette det och finaste Johanna visade fram alla godsaker. Och tror ni dom hade mycket fint eller? Jag dör. Nästan iallafall. Det var hur svårt som helst att välja bland alla läckerheter men det slutade iallafall med två supersnygga lycktor som jag bara längtar att få ta med mig hem och tända upp i höstmörkret. Tack syrran för gott fika och en mysig kväll.

Nu är vi tillbaks hemma hos morfar igen och här är det som det brukar vara. Hemma liksom. 


Ha en fin fin söndagskväll och tack för att du tittar in på bloggen.



KRAM

2 kommentarer:

  1. Ååh tack för dina fina ord!!
    Värmde mycket.
    Jag håller tummarna att leveransen kommer inan fredag :) Ha de så gott!!
    Kram:
    Johanna

    Ps. Fin blogg du har och huset kommer o bli så fin fint !!ds

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men varsegod! Var väl inget, gick ju hur bra som helst. Och som jag säger hur svårt som helst att välja!
      Lycka till framöver :)
      Kollar in bloggen nu jag ;)

      Kram
      Linda

      Radera