tisdag

ATT HÅLLA SIG HEMMA.



Så var det kväll igen, tisdagkväll.

Som ni vet så var det kalas här igår så att komma hem till familjemys med middag, tårta, ballonger och presenter efter en lång jobbig arbetsdag det gjorde gott för en stressad man må ni tro. Presenterna gick hem och tårtan var smashings, tack snälla svärmor för hjälpen. 

Idag har vi hållit oss hemma jag och Lillebror. Jag t r o r han börjar bli bra igen. Vi satsar på det. Men innedag är faktiskt inte så illa när man kan sitta framför öppna spisen och se ut över dom vita åkrarna med en kopp varm choklad med grädde. Jamen det finns inte mycket bättre. 

Eller hur?








Och så var den här dagen förbi. Hur fort gick inte den?

Men inte riktigt förbi, Lillebror sover och jag ska sätta mig och pyssla lite. Det är mycket sånt nu. Det börjar ju närma sig. Det är snö och vitt ute och levande ljus inne. Julstämningen smyger så sakta fram. 
Jag älskar julen. Gör du?

När tycker du att den börjar?

Thanx for visiting.


KRAM




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar