måndag

WINTER LOVE.



God morgon fina vita vinter.


Vi eldar i kaminen idag jag och Lillebror för vi väntar främmande och vi vill ju inte att dom ska frysa en sån fin vit dag som idag. Kylan jag kände igår sitter kvar och det vita dom lovade lägger sig fint på marken. Undrar hur länge vi får njuta av det.





Herr feber kom tillbaka igen igår. Kan du begripa att det aldrig tar slut. Men nu vet jag inte, är det fler tänder på gång eller är han förkyld igen. Hur ska man veta? Han är ju lite snuvig också men har han inget imunförsvar alls min lilla prins. Det är ju försjutton tredje gången på samma månad.







 Men idag glömmer vi allt det sjuka för idag ska vi minnsan ha kalas här hemma. Vi ska fira bästa mannen som fyller år. Bestemor kommer med bussen snart och vi ska duka upp till kalas och det ska bli så fint med ballonger, tårta och paket och allt som hör till.

Så det är väl bäst att jag börjar.


En stor varm vinter KRAM til dig.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar