onsdag

BARA FÖR ATT.



Lilla onsdag.


Våran onsdag startade långsamt idag, min och Lillebrors. Bara för att det är ruskväder ute. Det var inget kul alls att gå upp så vi låg kvar länge i sängen och pratade och hade det mysigt innan vi gick upp och åt frukost. Vi har inte gjort så där jätte mycket idag. Jag har målat lite igen, det sista för den här gången så nu ska allt bara torka och jag längtar till jag kan fixa till allt. Vänta ni.



Tofflor från TineK. Du finner dem hos Blackballoon.



Nu sitter jag spänt och väntar hem bästa mannen för han har med sig paket hem idag. Har klickat hem lite fint till väggarna från  Therese Sennerholt Design. Är dags att få upp nånting på dom här kala vita väggarna nu. Har även klickat hem lite från Ylva Skarp som ska upp på väggarna men dom ligger hemma i Sverige och väntar så får nog ta mig en tur dit snart igen.


Thank you for visiting.



KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar