tisdag

I MITT HJÄRTA.



God morgon tisdag.


I mitt hjärta ligger hösten varm. Hösten är så vacker och luften är så frisk. Jag önskar jag hade en trädgård full av höst men det får vänta till nästa år, då blir det extra fint det vet jag för jag har världens bästa tänkare här hemma och det kittlas i magen över att få se hur det blir när han tänkt klart.






 Jag har så himlans mycket energi just nu. Undrar vad det kan bero på? Jag har så många idèer att jag nästan inte får gjort dom färdigt innan jag vill börja på nästa. Måste nog dämpa alla idèer en aning och ta en åt gången. Målar en himlans massa möbler på löpande band nu och dom blir så fina. Jag älskar när gammalt blir till nytt. Jag ska visa dom när dom fått sin plats här uppe på plan2. 

Men vet ni?

Idag ska jag och Lillebror träffa bästa mammorna igen. Det blir nog lika trevligt som det brukar vara.
Lite god mat och sött till kaffet och ett gäng härliga mammor att skratta ihop med. 
Kan dagen bli bättre?


Finaste tisdagen till dig.



KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar