torsdag

Idag S T Ä D A R Vi.



Hur tråkigt som helst.

Men jag blir alltid så redo för home makeover när jag kastat ut julen, då vill jag ha ljusare färger och vårfräsht och landar som regel alltid i den blåa skalan. Blått, svart och vitt dominerar vardagsrummet just nu och Ylva Skarp har kommit upp på väggen men det fattas fortfarande mycket på bildväggen innan jag är nöjd så har du några tips om vart jag kan hitta fint till väggarna så tipsa gärna!





 Det gamla träbordet som stod vid det svarta skåpet i julas har fått en makeover och blivit ett vitt soffbord tillsammans med det ruffa bordet från Nordal. Och det har kommit in lite fräsha grejer i hyllan på väggen. Nu fattas bara lite vårblommor så den riktiga vårkänlsan kan komma.


Men nu måste jag sätta lite fart här om jag ska hinna bli färdig innan kärleken kommer hem från jobbet. 

Finaste dagen till dig.


KRAM.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar