söndag

Jag är tillbaka i mitt eget kök.




W O R K S P A C E


Saker flyttar runt och får nytt utseende här hemma och jag älskar det. Jag älskar att tillbringa tid i köket, att sitta i köket ger mig en inre ro och jag tycker det är en härlig plats att bara vara på. Så nu har jag äntligen fått min egen lilla hörna i köket. Skrivbordet har fått färg och jag kan äntligen sitta där och njuta av min lediga tid.









 Idag har jag och Lillebror spenderat dagen med svägerskan och bäbisen. Vi har haft dunderkallt men det stoppade inte oss från att ta oss iväg upp till en fantastisk utsikt och där äta den godaste fisksoppan jag ätit på länge, yummie! Lillebror älskade brödet och smattade ljuvligt på soppan han med. Stället heter Grefsenkollen och bor du i närheten så ta en tur vetja!

Imorgon är det jobbet som väntar igen och ja, jag längtar faktiskt lite.
God söndag.


KRAM på er.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar