onsdag

ATT HA DEN DÄR KÄNSLAN I MAGEN.

 
 

Grand  O P E N I N G.

 
 
Jaha. Så är det torsdag imorgon och inte vilken torsdag som helst för den här är vi många som har väntat på och jobbat hårt för. Det är Grand opening på Cubus flagshipstore i Norge, woop woop! Den är den råaste Cubus butiken jag har sett och jag har ännu inte sett den färdig så nu sitter jag verkligen med fjärilar i magen och väntar på morgondagen. Här kommer en smakbit på vad ni som bor i närheten kan vänta er.....
 
 




 Jamen, snyggt eller hur? Och jag kan garantera att det kommer följa med några plagg hem imorn. Har redan sett ut några godbitar till både mig och Lillebror. Kanske vi ses imorn?
 
Ps. Till er som bor i närheten, du får -30% på alla kläder imorn och hela helgen!!
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar