söndag

DEN DÄR KÄNSLAN.



Att älska vackert.


Ibland undrar jag om jag är lite knasig som kan älska gammalt så mycket som jag gör. Men det är ju så himlans fint, det gamla slitna och charmiga. Att kunna få den där helt fantastiska känslan i magen när det där perfekta dyker upp mitt framför näsan. Man kan ju inte annat än Ä L S K A gammalt! Att sen blanda det med nytt, rustikt och favvo färgerna - svart-vitt-blått så kan det ju inte annat än bli fantastiskt.



Våg till salu på facebook/heltenkeltendalkulla




Pall till salu på Epla.no och facebook/heltenkeltendalkulla




Kaffeburk till salu på Epla.no och facebook/heltenkeltendalkulla



 I helgen har jag varit och köpt lite nytt till hemmet och jag vet hur snyggt det kommer att bli när det får sin rätta plats. Ni ska få se. En annan dag.

Men nu är veckan slut och jag hoppar tidigt i säng för jag är så himlans nyfiken och förväntansfull över att komma till jobbet imorgon bitti. Jag ska se om jag kan ta lite bilder och visa er en smygtitt på vad vi håller på med. Det blir så jäkla snyggt!



KRAM på er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar