måndag

ATT INTE HINNA MED.

 
 
Så var vi snart mitt i veckan igen.
 
 
Det är ju så mycket jag vill visa er men jag hinner inte med. Det är bara att konstatera att dygnet har för få timmar, jag behöver fler! Och den här veckan skulle jag behöva dubbelt så många. I helgen var vi i Sverige för att fira 1årsdag men kalas får ni se en annan dag. Idag blir det en resumè av förra veckan i form av bilder.
 
 

Förra helgen kunde vi verkligen avsluta veckan med en fantastisk dag i solen. Vi tog med oss allt pick och pack ut och grävde oss en grop i trädgår`n och där satt vi sen och grillade korv med våra solglasögon och kände solen värma våra vinterbleka kinder. Bättre söndag kan man inte ha.
 


Tidigare i veckan hade jag en sjuk liten prins hemma som inte alls var i humör så vi tog oss en tur till doktorn som gav oss medicin och nu är vi som tur är på bättringsvägen. Vi ska ju snart fira igen så vi vill ju ha en frisk liten Lillebror till alla kalas.
 


En fin liten rosa båt av sjuksyster var det som skulle till för att underhålla en liten kille mens vi väntade på doktorn. Att sen gå till bussen och titta på alla flygplan som susar över huvudet när man går, kan vara lika så spännande.
 


Men nu är det ny vecka och efter imorgon börjar vi firandet av 1åringen. På onsdag blir min vackraste av alla 1år och jag kan inte fatta att det redan har gått ett helt år sen våran vackra unge kom till världen. Då för ett år sen kunde jag nog inte ens föreställa mig hur det skulle bli.
 
Att det skulle bli helt fantastiskt underbart.
 
Trevlig vecka så ses vi snart igen.
 
KRAM
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar