onsdag

Att fira födelsedagen med mamma.

 
 
Jag vet.
 
 
 Jag ska inte tjata men den vackraste av alla blir faktiskt 1år idag och jag kan fortfarande inte fatta att det redan gått ett år sen han kom till oss. Att han skulle bli Lillebror med massor av hår som alla säger åååååååå till när dom ser han och tycka att han är världens sötaste, för det är han ju. I allafall i mina ögon.
 
 
 
 Den ljuvligaste vaknade klockan 05.30 i morse och hade inte alls tid att vänta på att mamma skulle vakna till liv efter en inte så trevlig natt. Magsjukan är i hus. Så där satt vi framför tvn och åt frukost och glodde på barnprogram, mens far i huset fick ligga i karantän på sovrummet för vi ska minsann inte bli smittade! Till lunch blev det pannkaksfest med sylt & grädde och så gick vi lös på några paket och lekte med bilar, tåg och ändå fler bilar. Undrar hur det blir så, har killar det inbyggt att dom vet hur man ska låta och köra med bilar redan när dom föds. Jag bara frågar.
 


 Jaha, det var den dagen och nu sitter jag här och planerar firandet vi ska ha på fredag och söndag. Det räcker ju inte med en dag när man fyller 1 år! Eller hur?!
 
 Jag älskar dig min härliga unge!
 
 
 
K R A M


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar