måndag

Hur blev det måndag så fort?

 
 
Så kom starten på veckan.
En start som känns helt okej. Men hur blev det måndag så fort?
Tiden går verkligen fort men när jag får den där tiden som bara är min då njuter jag. Jag vet inte vad andra gör med sin egen tid men själv gömmer jag mig i källaren med en målarburk och pensel. Ja, ok. Jag vet att jag inte är som alla andra men att få skapa nånting vackert där nere och sen ta upp det i dagsljus det är sånt som inte kan beskrivas om man inte har intresset. Jag älskar det iallafall.
 
 
 

 
Nåt mer som jag älskar är att fota min lilla familj och i helgen fastnade dom här vackringarna i kameran. Jag älskar när ljuset är så där perfekt och du bara måste hämta kameran för du vet att om du inte gör det så ångrar du dig hela dagen.
 
 








 Men i dag är det måndag och i dag fick vi en glimt av den efterlängtade solen och när man äntligen får lite av det där fina vita dagsljuset så kan man ju inte låta bli att fota lite även om det vänder sig i magen när man ser hur skitiga fönster man har och allt annat som legat gömt i vintermörkret.
Men just sånt får vänta för det kommer andra dagar när solen inte skiner och när dom dagarna kommer så har man iallafall glömt dom där fönstren och då kan dom vänta lite till.
 
Kram och hoppas solen har varit hos er också.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar