onsdag

1 år av L Y C K A.

 
 

Som ni vet.

 
 
Så har vi firat en 1 åring nu i flera dagar. Gud vad man ställer till också fattar han inget ändå, men himmel så trevligt det är ändå. Speciellt för mamman i huset. Jag älskar kalas och vänner som hälsar på och ropar hipp hipp hurra och äter tårta med bägge händerna och dricker saft med sugrör. Det är precis så det ska gå till. Hela veckan gick åt till att baka, städa och pyssla och så helt plötsligt så var veckan slut och vi är mitt i veckan igen och planerar nästa helg. Kärleken ska vara borta hela helgen och jag ska mysa med mina två killar, Lillebror & Storebror. Undrar vad vi ska hitta på?
 
 
 


 Nu är det så där himlans kallt igen. Tok kallt om jag får säga det med mina egna ord och det är inte det jag vill ha nu. Jag vill ha V Å R! Jag vill kunna gå ut utan jacka. Jag vill kunna gå i min favvo converse både ute och inne. Jag vill sitta i solväggen och dricka varm choklad. Jag vill så gräs i min trädgård. Och jag kan göra listan oändlig för nu har jag tröttnat på snö och is.
 
Är det nån som håller med?
 
 
 
Trevlig kväll mina vänner.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar