tisdag

Att ha haft en långsam dag.

 
 
 
Dom här ungarna är vänliga och varma precis som ytan på en kakelugn och jag älskar dom ända upp till himlen och tillbaks.
 
 
 



 
 
Sitter och trippar och väntar på att kärleken ska komma hem så jag kan åka och hämta en skatt jag hittat på facebook, eller rättare sagt som en facebookvän hittat åt mig. Helt fantastiskt att man bara kan skriva vad man letar efter och vips så hade grannen till vännen en som hon skulle sälja. Hur underbart som helst. Tog mig tio minuter att hitta en byrå till minsten.
 






Han reser ifrån oss imorn, kärleken. Men bara för ett tag. Så vi stannar väl hemma vi då. Vilket är hur mysigt som helst det också, på ett sätt. För mormor kommer ju så det blir nog bra det också.
 


 
 
 I dag har jag behövt en långsam dag och kanske unnar jag mig en sån imorgon också. Det är härligt det där att kunna göra lite som man vill, liksom.
 
Hej så länge.
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar