onsdag

Att kunna unna sig något fint.

 
 
 
New look in the Kitchen, coming up!
 
 


Sitter och drömmer mig bort och känner ett stort behov av att förändra här hemma. Det är en hel del som ska göras. Om man säger så. Och nu äntligen så händer det snart. Nytt badrum och nytt kök, för det behovs verkligen när man fortfarande bor kvar i orginalet från 1964. Alltså, ni må tro att tiden går långsamt när man väntar på nåt stort! Så fort tiden finns så sitter jag i drömmarna eller googlar efter finheter jag skulle vilja ha. Tänk att få pecis som man själv vill ha det. Det är ju lite nervigt sånt här också, man vill ju inte ångra sig.
 
Och jag är så tacksam för att jag har världens underbaraste kärlek.
 







Så.
Jag googlar vidare medans solen värmer min rygg och en liten underbaring sover sin förmiddagslur.
 
 
Trevlig onsdag.
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar