måndag

Liten älskad.

 
 
 Att ta sig tid.
 
 


Ibland måste jag stanna upp bara för att säga åt mig själv att nu är det bäbistid. Allt för ofta springer jag runt som ett yrväder och ska hinna med allting och vips så har hela dagen gått och det är dags att laga mat till dom andra två som snart kommer hem från jobbet och dagis och då börjar man ju tänka att, vart tog bäbistiden vägen. Varför har jag inte gosat mer, luktat och myst mer med min lilla bäbis. Tiden går ju i en rasande fart.
 
Min lilla vän.
Imorgon ska vi mysa mer.
 
 





 Just nu letar jag finheter till barnrummen.
Tanken var att jag skulle göra färdigt J rum först men när man först börjar så kliar det sån i fingrarna av alla dessa oändligt vackra finheter jag ser att det handlas in till båda rummen. Jag har ju redan samlat på mig en del men som i vanlig ordning har jag svårt att bestämma mig hur slutresultatet ska bli.
Så i kväll surfar jag runt lite och tankar inspiration och vem vet kanske jag klickar hem nåt fint igjen.
 
 
 
Så var vi igång med en ny vecka.
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar